onsdag 22. oktober 2014

Min komposisjon

Oppgave: Vi skulle ta et bilde vi var fornøyd med. Så skulle vi få tilbakemelding på det.

Min intensjoner med bilde var og å bruke tigerdrakten for og symbolisere barn og det lekende. 
Motorsagen symboliserer voksenlivet. Det jeg ville få fram var du ikke skal bli voksen for fort. Det er samt en kontrast mellom motorsag og en unge. Ved at unger ikke skal bruke motorsag. 

Tilbakemelding: Jeg brukte svarthvit kontraster. Dette var bra. Det git litt bevegelse i bilde med motorsagen for det gir mer dynnamikk i bilde. Primærområdet er guten, men det svarte er sekundær området. Bilde var asymmetrisk. Bilde er også i det gylne snitt. 

Forberdinger: Jeg kunne ta bilde i farger for og få fram flere kontraster. Jeg kunne prøve og få mer bevegelse i bilde. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar