onsdag 22. oktober 2014

Portrettbilder

For to uker siden skulle vi ta portrettbilder med en punkts lyskilde og to punkts lyskilde. 
Oppgaven var at jeg skulle ta portrettbilde i en punkts lyskilde og to punkts lyskilde. 
Bilde skulle også være svarthvit.


Det vi skulle gjøre var og lage skissene. Etter det så skulle vi ta bildene av personene. Bilde kunne vi ta hvor vi ville, men det skulle være med en punkts lyskilde eller to punkts lyskilde. Vi skulle levere en av hver. 
Etter bilde ble tatt måtte vi redigere bilde til svarthvit. Vi redigerte bilde i Photoshop.




Dette er bilde jeg tok med en punkts lyskilde. Jeg skulle få fram usikkerheten i mennesket. Da følte jeg at det beste er og få fram kroppen. Utrykket og armene er det jeg har mest fokus på i dette bilde.
Samt hvor kontrasten går mellom svart oh hvit i bilde. Jeg har sentrert bilde med like mye svart på begge sider. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar